Viva la vida en Valencia!

Level up!

Hola amigoss

1/3 zit er al weer op! Nog steeds heel erg naar mn zin hier dus zal maar even een verslagje geven van de afgelopen weken :)

3e week veel naar 't strand geweest en ook voor 't eerst naar bios met spaanse ondertiteling, 'Boyhood' was leuk om bij sommige dingen te kunnen denken heey dat wist ik in 't spaans! Die donderdag was Ben jarig dus zijn we 's middags tussen lessen door wat gaan eten met de klas en na de les een drankje gedaan op diezelfde plek, de obers begonnen ons onderhand te kennen haha

Die zaterdag ging ik met mn kamergenoten naar een strand buiten de stad, je merkte echt meteen het verschil, het was heel natuurlijk en voordat je het strand opging was er een stukje bos en je rook echt de natuur in plaats van de stadslucht! Strand zelf was heerlijk rustig dus iedereen lag een beetje muziek te luisteren en af en toe even afkoelen in het water, lekker dagje gehad! Dag erna naar andere bios geweest, The Maze Runner :D

Vorige week heb ik heeel veel Spaans geleerd want had op vrijdag mn examen van niveau A1! Maar ook genoeg tijd voor leuke dingen gehad, woensdag met de meiden zelf paella en sangria gemaakt en donderdag met Ben en Isabel sushi gaan eten, heeeerlijk! En daarna gingen we in mn appartement leren voor onze toets van vrijdag, wat uiteindelijk uitliep in kaarten en hoeden naar elkaar toe gooien en competitie wie de meeste raak had hahahahah ontzettend veel gelachen :')

Vrijdag had ik mn examen, was best wel groot want er was grammatica, luister, schrijf, begrip en praatdeel! Was allemaal best wel makkelijk maar had niet verwacht dat ik het hoogste resultaat van de klas zou hebben! 91% :D

Zaterdag naar 't strand geweest met Mariska en Willeke en toen we terugkwamen was er een nieuw meisje aan gekomen, Rachel (23, Canada). 's avonds met Mariska, Willeke en Rachel tapas weten eten bij heel goed restaurantje en daarna met iedereen uit! Zondag lekker uitgerust op het strand met Rachel en Mariska, gehoelahoopt haha (Rachel heeft dat als hobby en kan ook trucjes enzo, Mariska en ik waren iets minder goed toen we het probeerden hahahah) Kan het laatste tijd vooral met Mariska heel erg goed vinden, jammer dat ze er nog maar 2 weekjes is!

Gister (maandag) ben ik alleen even de binnenstad ingeweest, buren hadden plek aangeraden waar je hele goede Horchata's (soort melkdrankje) kon krijgen dus ging die plek even opzoeken zodat ik er keer heen kon gaan met groepje, beetje rondgelopen in de gezellige, schattige spaanse straatjes daar, leuke buurt! 's avonds met Mariska en Willeke naar restaurant Tommy Mel's geweest, jaren 50 stijl restaurant, beetje Grease achtig met ook een jukebox enzo, zo leuk! Heeeerlijke hamburger, milkshake en cheesecake gehad! Daarna met volle maag weer terug gefietst :)

Vandaag was helaas niet zo mooi weer, ik had zelfs een lange broek aan! haha iedereen hier draagt wel vaker lange broek en ik ben altijd zo van 'zo koud is het niet hoor.. ik draag gewoon shorts, ben niet naar spanje gegaan om lange broeken te dragen! :o' (ik heb het sws niet snel koud), maar vanochtend moest ik er toch echt aan geloven! 's middags wel beetje zon en met Isabel even de stad ingeweest

En ojaa ga vrijdag met Isabel en Ben weekendje naar de stad Murcia :D we vertrekken om half 4 met de trein en we overnachten in een 4 sterren hotel, mét zwembad! We wilden zaterdag met zeeleeuwen gaan zwemmen maar we kwamen er deze week achter dat dat gesloten was in oktober :( maarja zaterdag en zondag gewoon lekker stad verkennen dus en zondag vertrekken we om 5u weer richting Valencia. Heel erg veel zin in!!


Hasta luego!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active