Viva la vida en Valencia!

Mientras estudiaba, disfrutaba mi tiempo aquí mucho!

Jaja vandaag al weer level omhoog gegaan! Hola B1! :D
Het gaat wel ontzettend snel nu.. nog maar 3 weken..! Vandaag is Anna vertrokken dus we zijn nog maar met z'n 3en nu, mn kameregenoot Gaby, Stefano & ik. Morgen komt er een nieuwe dus hopen dat hij aardig is want Gaby & Stefano gaan beide volgende week al weg :(
Maar zal weer even de hoogtepunten van afgelopen weken langsgaan..

Om maar te beginnen waar ik gebleven was, halloween! Er waren twee vriendinnen van Gaby en we konden het goed vinden met z'n 4en dus daar hele avond mee geweest :)
Dat weekend ook even besloten om wat meer van Valencia te gaan zien en ben toen naar Torres de seranos geweest en nog wat pleintjes in de stad, de oude stad van Valencia is echt ontzettend mooi, allemaal leuke pleintjes en straatjes met fonteinen enzo, en dansoptredens in traditionele kledij, helemaal niet erg om alleen rond te lopen daar! Ook nog museum in geweest omdat toen ik me een tijdje had aangesloten bij een of andere rondleiding dat aangeraden was, en het was gratis dus naja waarom ook niet, maar zoals te verwachten vond ik er natuurlijk niks aan, alleen maar saaie schilderijen enzo /: een kunstliefhebber zou me nu met open mond aankijken want het is het op-een-na-belangrijkste museum van europa :P maar het was wel leuk dat ik gegaan was want ik kwam de hele tijd dezelfde jongen tegen en toen we beiden buiten waren raakten we aan de praat omdat we er beide alleen ingingen omdat we niks beters te doen hadden haha
hij kwam uit Nieuw-Zeeland (wel half Nederlands haha) en reisde door europa en toen hadden we zoiets van heey laten we gewoon samen verder lopen door de stad! Echt hele leuke manier om nieuwe mensen te ontmoeten haha
Donderdag erna ben ik samen met Isabel ontzettend vroeg opgestaan, om 5.40 ging m'n wekker :o het plan was om zonsopgang te kijken op het strand! het was ontzéttend koud dus beide echt 2 truien aan haha maar het was het waard! ontzettend mooi vanaf het strand!! heel veel foto's gemaakt wat best nog wel een sport was want we gingen ook met zelfontspanner dus hele tijd heen en weer rennen haha
en voor foto had ik trui uitgedaan en toen kwam er een heel lief onschuldig hondje aan die erover heen plaste... :( zon was helemaal op tussen half 8 / 8u dus toen teruggelopen en ontbijt gegeten in cafeetje vlakbij school

Afgelopen weekend natuurlijk weer uitgeweest met onze groep en zondag ging ik met Isabel dagje cultureel doen, zij was nog niet in dat ene museum geweest -Bellas Artes- dus daar nog een keer heen geweest, toevallig kwamen we Anniek tegen (nieuw nl meisje in onze klas waar we het goed mee kunnen vinden) dus met z'n 3en rondgelopen en daarna gelunched in een restaurantje. Anniek ging daarna naar huis en Isabel en ik zijn nog naar het IVAM geweest, museum voor moderne kunsten, was heel... interessant is niet het juiste woord, het was vermakelijk! appels aan touwtjes is blijkbaar kunst en we hebben er iets van 10min gedaan om een selfie te maken bij de quote ergens in het museum 'art room for selfies' haha
daarna kwam het leukste!! er was een hele galerij met.. jaja... VIERKANTEN... blauw, geel, rood, grijs, zwart, oranje, groen... vierkanten. in elke kamer weer een nieuw setje van bijv 3 bij 3.. ontzettend gelachen omdat we zoiets hadden van 'is this a joke..?'

Dinsdagochtend wéér vroeg de wekker haha, voor school met Isabel naar mercado centraal gegaan, de grootste -indoor- markt in Europa! iets van 1,5 rondgelopen! :)
's avonds met de groep naar beer pong wedstrijd geweest, was in het team met Gaby en helaas na eerste ronde er al weer uit haha
Voor de rest hele week veel geleerd want had gister examen A2, ging goed want vandaag uitslag terug, 86% :D dus vanaf volgende week ben ik B1! Gisteravond tapas wezen eten met Anna, Gaby en Stefano, heerlijk :)
Vanavond ga ik met Gaby & Stefano naar de bios en morgen met Anniek, Philippe en miss Isabel naar Oceanografic, heel groot aquarium hier waar je geweest moét zijn! zin in dus!

Hasta pronto! Besos de Valencia xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active