Viva la vida en Valencia!

Una semana mas...

Buenos días amigos!


Zoals de titel het al zegt, nog maar 1 weekje te gaan.. Time flies when you're having fun!!
Velen beginnen me te vragen 'En? Hoe vind je het om weer naar huis te gaan?'
Ik vind het eigenlijk de perfecte tijd om weer weg te gaan, 3 maanden was echt precies goed, Valencia is geweldig maar na 3 maanden heb je daar alles ook wel gezien! Ook zijn er al veel mensen weg en begint het hier wat rustiger te worden, ik kijk dus uit naar de sinterklaas & kerstdagen in Nederland!
Maar afgelopen weken natuurlijk nog steeds ontzetend genoten!

Om maar weer te beginnen bij 2 weken geleden; die zaterag met Anniek & Philippe naar Oceanografic geweest, lekker paar uurtjes visjes lopen kijken haha en oooh pinguins natuurlijk! en naar een dolfijnenshow geweest daar, ook heel leuk!
Daarna lekker tapas wezen eten! (dat ga ik missen!! :( )
eenmaal thuis arriveerde nieuwe kamergenoot, Tim uit Duitsland (19) kon het gelukkig met hem vinden want we zouden wss een week later maar met z'n 2en in appartament zijn haha (was uiteindelijk ook zo)
's avonds uit met beetje andere groep dan normaal, meestal komen Thomas & Nout maar die konden niet, wel wat andere van Don Qijoite talenschool kwamen, dus uiteindelijk met Gaby, Stefano, Mathijs, Joost, Tim en had Anniek ook nog uitgenodigd. We wilden eigenlijk naar Mya maar Mya is op zaterdag 21 jaar en voor meiden is dat nooit een probleem maar omdat die jongens babyface hadden kwamen we niet binnen, dus zijn we maar naar Rumbo gegaan voor eerste keer, was ook heel leuk!
Vorige week weer les in de middag dus 's ochtends dan even de stad in ofzo maar niet heel veel bijzonders
Dinsdagavond naar Beerpong, was weer met Gaby in een team maar deze keer waren we zoo goed! We stonden in de finale!! :o keer daarvoor haalden we eerste ronde geen eens dus nu waren we elke keer echt helemaal door dolle heen als we het balletje in het laatste bekertje gooiden haha! En eerste ronde moesten we tegen Thomas & Henry en we hadden ze verslagen HA, maar zij hadden zich opnieuw ingeschreven en Thomas had al gezegd 'We zien jullie in de finale weer!!' en ja hoor.... was wel een spannende finale, we hadden voor best lange tijd beide nog één bekertje over en duurde echt lang voordat iemand dat raak gooide, maar uiteindelijk wonnen zij :( Beerpongen avonden zijn altijd vrij laat, de finale was pas om 5.30 's ochtends dus toen wel blij met het feit dat ik 's middags les had!
Woensdag met Gaby, Stefano & Tim tapas wezen eten bij Tanto Monta (omg die tapas Donderdag met Anniek eerst toren van Miguilette op geweest waar je uitzicht hebt over de hele stad, wel lange trapwandeling hahah na 10 treden waren we echt al zo van 'IK HEB GEEN CONDITIE IK HEB GEEN CONDITIE'
Daarna voegde zich Isabel er naar uit en gingen we naar een pleintje waar een zogenaamd 'Complain event' ofzo zou plaats vinden, was elke donderdag om 12u, mensen die willen klagen krijgen dan de kans om dat te doen, dus waren allemaal mensen in uniform enzo en hele scene en uiteindelijk was er niemand die wilde klagen dus ging iedereen weer naar huis haha
Daarna Horchata gedronken op de aanbevolen plek van Giel & Anne-Marie en vervolgens tapas gegeten bij 100 montaditos (de goedkope maar toch ook hele lekkere tapas hier)
Vrijdag met Gaby, Stefano, Tim en een vriend van Stefano hamburgers eten wezen eten bij Foster's Hollywood, heeel lekker en super gezellig :) op gegeven moment stond het liedje 'Gimme gimme gimme a man after midnight' van mama mia op en toen begonnen Gaby en ik te zingen 'Timmy timmy timmy a man after midnight' zo gelachen!
Daarna naar het derde deel van de hongerspelen in de bios geweest, spotgaai, geweldige film (:

Zaterdag om 11.00 met Isabel, Philippe en Anniek naar Hemisferic geweest, planetarium en in ligstoelen een of andere film over heelal gezien, was wel gaaf (: daarna het museum van arts & sciences ingeweest en ons primaaa vermaakt in allerlei testjes en oefeningen enzo haha
's avonds afscheidsparty van Gaby & Stefano en ik heb 2 uur lang voor iedereen pannenkoeken gebakken :)
Dit keer wel Mya in gekomen dus dat was leuk! :D
zondag vroeg m'n allerleukste kamergenootje naar de taxi gebracht en uitgezwaaid, zo jammer dat ik laatste twee weekjes zonder haar zou zitten! had echt geen leuker kamergenootje kunnen hebben, we konden zo met elkaar lachen, we hadden dezelfde muzieksmaak (taylor swift, the script, christmas songs!! serieus we hadden het er vandaag over als we nu nog kamergenootjes waren geweest hadden we alleen maar kerstliedjes geluisterd hahahaha), praatten beide in onze slaap en echt ontzettend geluk gehad met dat ik 't zo goed met haar kon vinden! Ze woont in Adam dus we gaan zeker afspreken terug in nl!
Stefano was maandochtend vertrokken dus toen was het alleen nog Tim & ik, was afgelopen week dus vrij rustig in huis want hij had 's ochtends les en ik 's middags
Maandag ben ik nog naar een markt geweest en daar even rondgelopen, kijken kijken niet kopen haha
Woensdag ben ik gaan picknicken in het park Turia met Philippe & Anniek, Isabel kon helaas niet mee want ze was ziek :(
Het was zooo warm opeens weer!! echt iets van 24 graden dus heerlijk op een dekentje in de zon gezeten!
Donderdagavond ben ik met Philippe & Anniek naar een Intercambio geweest, was café ergens en dan komen er mensen die spaans praten en engels willen leren en mensen die engels praten en spaans willen leren, zodat je met elkaar kunt oefenen! wij waren aan de praat geraakte met 3 wat oudere mensen, eentje was docent spaans dus zij corrigeerde ook onze fouten wat heel nuttig was! Was wel echt verwarrend, Nedederlands, Engels, Spaans, zoveel talen!! Vooral lastig omdat wij dus in het Spaans gingen praten en zij probeerden in het Engels te praten (maar ze praatte ook veel spaans zodat dat goed was voor ons), het was zoo leuk om zoiets te hebben van wow ik ben nu gewoon een gesprek aan het voeren in het spaans dit is zo gaaf!!
Gister, vrijdag, met Joey (was weer tijdje geleden dat we hem gezien hadden want hij was van talenschool veranderd, dus vandaar dat we weer besloten hadden met z'n allen wat te gaan doen), Philippe, Arthur, Anniek & Isabel tapas wezen eten bij Tanto Monta, daarna had Joey een feestje en Arthur was eig ziek dus die ging naar huis. Philippe, Anniek en Isabel mee naar mijn appartament en nog tot uur of half 2 lopen kletsen voor we uit gingen, we gingen naar Mya omdat het laatste vrijdagavond was (dat we zouden uitgaan iig) en omdat Mya áltijd leuk is! Daar Joey dan ook weer tegengekomen en wat vrienden van hem, we waren er rond een uur of 2 en gingen om 6u pas de club uit! ;o was nog nooit tot zo laat daadwerkelijk in club geweest, ze waren zelfs al begonnen met de vloer te vegen haha maar lekker hele avond lopen dansen :)
Isabel ging met mij naar huis want haar spullen lagen nog bij mij, nog gekletst en rond uur of half 8 had ik zo'n honger dat ik ben gaan ontbijten haha en lag dus uiteindelijk rond uurtje of 8 eindelijk in mn bed, nou dat duurde ook niet lang want om half 12 stond de schoonmaakster opeens voor mn deur omdat ze het bed kwam opmaken voor een nieuwe kamergenoot, fijn, kon dus niet verder slapen :( en ze was ook nog beetje geiiriteerd omdat al mijn spullen op het andere bed lagen en ik ook andere kast en tafel al had ingeclaimd haha dus kon ook mooi meteen alles opruimen...
Uuurtje later arriveerde mn nieuwe kamergenootje al, kende d'r al een soort van want ze zit ook op Enforex (wisselt van host family naar appartament), ze komt uit Belgie dus weer makkelijk nederlands praten haha, ze is heel aardig dus wel gezellig kamergenootje erbij mn laatste weekje
Daarna had Tim french toast gemaakt voor ons en daarna ben ik nog maar paar uurtjes mn bed ingedoken, had wat slaap in te halen! 's avonds had Gaia (nieuwe kamergenootje) quiche gemaakt voor ons, was lekker!

Volgende week weer les in de ochtend dus daar echt blij mee, helaas niet van Esther meer zoals vorige week (samen met Mar echt beste docent), krijgen weer nieuwe docent dus ben benieuwd!

Het enige angstpuntje wat ik heb voor weggaan volgende week zaterdag is 'ga ik alles weer mee terugkrijgen?!?!!?' maar moet goedkomen... geen andere keus haha
Ik ga nog lekker van mn laatste weekje genieten!! Zal vlak voor ik wegga nog wel even verslagje doen van aankomende week en even realiseren dat dit avontuur dan echt aan z'n einde is gekokmen...

Buenas noches!

En oh bijna vergeten! was nog zo grappig van de week, Timmy had gevraagd of ik hem wakker kon maken als ik ook wakker was om 10u dus heb toen heb ik op het hardste volume het nummer gimme gimme gimme a man after midnight voor z'n deur afgespeeld hahahahahaha werkte goed!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active